ניהול ועד בית באופן מקצועי ובשקיפות מלאה
בכל בניין , הדיירים מתאגדים אחת לתקופה ובוחרים דייר שימלא את תקפיד ועד הבית.
במסגרת ניהול ועד בית, אותו דייר אחראי על ניהול הכספים באופן שוטף, אחראי לשירותי הניקיון, ואחראי לתחזוקה השוטפת – טיפול בתקלות, שיפוצים, וכו'.
אך מה עושים כאשר מדובר בבניין עסקים גדול , עם עשרות משרדים, וסכומי ניהול גבוהים ? מה עושים שמדובר במגורי יוקרה, בהם עשרות דיירים ולא מקובל לנדב דייר אחד לתפקיד ועד הבית ?
במקרים כאלה, נהוג וראוי לשכור שירותיה של חברה מקצועית המציעה שירותי ניהול ועד הבית באופן מלא, כולל אחריות על הכספים, ניקיון משרדים, התחזוקה והשירותים.
חברת קצר ולעניין מציעה שירותי ניהול ועד בית באופן מקצועי בשקיפות מלאה מול הלקוח ובניסיון רב.
מה בעצם אנו מציעים ?
ניהול ועד בית על ידי חברת קצר ולעניין הוא ניהול ועד בית באופן אידיאלי – ניהול הכספים נעשה על ידי החברה כך שאין גורם אחד פרטי אשר מחזיק בתפקיד האיסוף והגבייה.
שנית, השירותים הרבים שמציעה החברה מאפשרת לנו להציע ניהול ועד בית במחירים משתלמים וביעילות רבה – אנו מספקים שירותי ניקיון מקצועיים, שירותי תחזוקה בעזרת בעלי מקצוע מיומנים , שירותי ניהול מבנים בעזרת מנהלים ומפקחים ניידים הזמינים לבקשות הלקוח באופן תמידי ועוד.
בעזרת מגוון שירותים אלו, אנו יכולים להציע לכל לקוח, וגם לך, פתרון כולל ושירותי ניהול ועד בית באופן מקצועי כך שלא תצטרך לדאוג לזה שוב.
ניהול ועד בית – קצר ולעניין
במהלך הפרויקטים הרבים בהם היינו שותפים ובהם אנו שותפים עוד היום, צברנו קהל לקוחות גדול ומרוצה, אשר הפכו לממליצים שלנו.
ביניהם תוכלו למצוא עיריות, רשויות מקומיות, מפעלים, בנייני עסקים גדולים, רשתות קמעונאיות, ועוד.
רמת השירות הגבוהה, ההקפדה על הפרטים והתרבות הארגונית שלנו הביאו לכך שחברת קצר ולעניין עומדת בתקן ISO 9001 של מכון התקנים, כך שכל לקוח יכול להיות בטוח שהוא מקבל שירותי ניהול ועד בית בסטנדרט גבוה ומקצועי.
למעשה , ניהול ועד בית בעזרת חברת קצר ולעניין הוא הבחירה החכמה, והמשתלמת.