shoprt point banner

כל כמה חודשים יש בארץ שריפות גדולות המכלות כל דבר העומד בדרכן, ומזעזעות אותנו מחדש. אנחנו עומדים עם פה פעור מול הזוועה המתחוללת, המכלה כל צמח, כל חיה ואפילו בני אדם.

אסור להישאר אדישים! במקרה של שריפה בבתים, הימצאות ושימוש של מטף כיבוי אש יכול למנוע את הזוועה של פגיעה בחיי אדם, או אפילו פגיעה שולית ברכוש. מטף כיבוי אש יכול לעזור עד להגעת מכבי האש, ואף להציל חיי אדם בעת סכנת שריפה.

חשיבות מטף כיבוי אש

חשוב מאד לדאוג  למטף כיבוי אש שיימצא באופן קבוע במבנים במקרה שתפרוץ שריפה. במטף כיבוי אש ישתמשו רק במקרי חירום והוא יתן לדיירים מענה ראשוני לגורם השריפה עד להגעה של מכבי האש וכוחות ההצלה. ציוד כיבוי אש יכול להציל חיים, להקטין את התפשטות האש ואף למנוע פגיעה חמורה יותר בציוד ובבני אדם. במידה והאש עדיין קטנה ולא התפשטה, מטף כיבוי אש אף יכול לכבות לחלוטין את השריפה.

 

מטף כיבוי אש על פי החוק

ציוד כיבוי אש
ציוד כיבוי אש

יש לציין כי על פי תקנות לכיבוי וגילוי אש בכל בית עסק או מבנה ציבורי יש צורך במטף כיבוי אש, ואנו נמליץ גם להתקינו בבית מגורים פרטי או בית קומות, למניעת נזק, צער ושריפות עתידיות.
חברת קצר ולעניין בע"מ מתקינה מטף כיבוי אש על פי החוק, ואחראית לספק שירות ואחזקת מטפים, מערכות ספינקלרים וגילוי אש. חברת קצר ולעניין היא החברה האמינה ביותר והטובה ביותר בתחום כיבוי אש, ואנו נמליץ עליה בתחום זה. "קצר ולעניין כיבוי אש" מתמחים במיוחד בתחום מניעת אש בבתי עסק, במוסדות ואף בבתים פרטיים.

 

חברת קצר ולעניין בע"מ תספק מטף כיבוי אש, שירות אחזקת מטפים, שירות למערכת ספינקלרים, שיווק מערכות גילוי אש וכמובן גם מבצעים בדיקות לפי תקן למטף כיבוי אש. חברת קצר ולעניין בע"מ תקנה לכם את השליטה ואת המוכנות והמסוגלות לסכנה של פריצת דליקה ואש בעסק ובבית, ותוכל למנוע עוגמת נפש והפסדים רבים, בגוף ונפש, וכמובן הפסדי ממון. שילטה במצב תוכל למנוע שליטה של האש בכם, ואת השליטה תוכלו להשיג על ידי התקנת מטף כיבוי אש מחברת קצר ולעניין בע"מ.

 

אל תתנו לחוקי מרפי מקום בביתכם, התקשרו אלינו עוד היום וקבלו ייעוץ אישי להתאמת מטף כיבוי אש האש לו אתם זקוקים. שמרו על חייכם, היו מוכנים לכל צרה.